[OPERACIJA NOSA] Estetska korekcija septuma uz uključenu lokalnu anesteziju i konzultacijski pregled s vrhunskim stručnjakom za 7.999 kn!

Esteski zahvat koji će poboljšati izgled nosa, te ukloniti niz zdravstvenih problema poput krvarenja i otežanog disanja

Operacija nosa u Poliklinici Superiora

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Operacija nosa u Poliklinici Superiora
Operacija nosa u Poliklinici Superiora - slika 2
Operacija nosa u Poliklinici Superiora - slika 3
Operacija nosa u Poliklinici Superiora - slika 4
Operacija nosa u Poliklinici Superiora - slika 5
-56%
Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata

 
 
  • Ponuda uključuje:
    korekciju nosa (rinoplastiku) uz uključenu lokalnu anesteziju i konzultacije s vrhunskim stručnjakom u Poliklinici Superiora
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Uslugu obavlja stručni tim poliklinike, a na linku pročitajte više o njima
  • Po potrebi mogućnost boravka 24h nakon zahvata pod nadzorom medicinskog stručnog osoblja
  • Kalup od gipsa i zavoji na nosu nose se najčešće tjedan do dva nakon zahvata
  • Prvi rezultati su vidljivi nakon skidanja kalupa, a konačan efekt je vidljiv za otprilike šest mjeseci
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini ili karticama (American Express, Diners, Visa, Mastercard) jednokratno ili na 6 do 12 rata
  • Pogledajte članak o poliklinici na Jutarnji.hr
  • Rok iskoristivosti: 7.8.2018.
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Radno vrijeme:
    pon - ned: 08h - 20h
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Posjetite Facebook stranicu poliklinike
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Što je korekcija nosa ili rinoplastika?

Riječ je operacijskom zahvatu kojim se korigira hrskavi i/ili koštani dio nosa, odnosno septum.

Septum je ''tanak zid'' između nosnica građen od hrskavice i kosti koji ravnomjerno dijeli nosnice. Čak 80% ljudi nema idealno centriran septum što dovodi do brojnih problema: začepljenost, curenje ili krvarenje, kihanje, šum u uhu, poremećaj osjetila mirisa, glavobolju, česte upale sinusa, otežano i glasno disanje i hrkanje.

Može biti isključivo estetske, ali i funkcionalne prirode. Rinoplastika može povećati ili smanjiti nos, te promijeniti pojedine dijelove nosa i područja oko njega. Srž operacije je zahvat na hrskavici i kostima nosa (septum) koji su odgovorni za oblik.

S obzirom na zahtjevnost, korekcija nosa se dijeli na otvorenu i zatvorenu. Zatvorenom se operacijom osobi pristupa ukoliko su potrebne manje promjene, dok se otvorena rinoplastika koristi za veće zahvate.


Tijek oporavka i korisni savjeti

Kalup od gipsa i zavoji na nosu nose se najčešće tjedan do dva nakon zahvata. Tamponi koji sprječavaju krvarenje u nosnim šupljinama 3 - 4 dana, a hospitalizacija traje jedan dan.

O eventualnoj uporabi hladnih obloga zbog smanjivanja oteklina i boli će vas detaljnije informirati kirurg koji je izveo operacijski zahvat, a osim toga ćete dobiti i savjete o pojačanom mirovanju, držanje glave u povišenom položaju i slično kako bi vaš oporavak trajao što kraće.

Rezultati zahvata

Prvi rezultati su vidljivi već nakon skidanja kalupa, a konačan efekt će postati vidljiv za otprilike šest mjeseci.

Poliklinika Superiora

Poliklinika Superiora je ustanova koja se bavi kirurškim i internističkim djelatnostima. Raspolažu s mogućnošću kratkotrajnog postoperativnog zbrinjavanja, što znači da se osim malih, izvode i zahtjevniji operativni zahvati.

Tendencija im je biti educirani u skladu sa suvremenim svjetskim dostignućima, donositi i primjenjivati nova znanja estetske, korektivne, opće kirurgije, te liječenja internističkih bolesti, pogotovo endokrinih hormonalnih poremećaja.

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Poliklinika Superiora
Voćarska 14, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 4641 734, 091 2229 898
E-mail:
Web: http://superiora.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
SUPERIORA DONNA d.o.o.
Voćarska cesta 14, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice